Nieuwe vriendin - Reisverslag uit Swalmen, Nederland van Nancy - WaarBenJij.nu Nieuwe vriendin - Reisverslag uit Swalmen, Nederland van Nancy - WaarBenJij.nu

Nieuwe vriendin

Door: Mark en Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

06 Mei 2008 | Nederland, Swalmen

Terug in Nederland kijken we terug op een veelzijdige reis. Afrika is puur, divers, behulpzaam, mooi, heeft humor en kracht. Maar ze is ook koppig, hard, langzaam, eigenwijs en houdt je voortdurend een spiegel voor. En zoals met alle mensen waarvan je houdt, helpen de positieve eigenschappen je met gemak over de negatieve heen stappen. Wij hebben Afrika in ons hart gesloten.

Mark en Nancy

• 06 Mei 2008 - 15:35

Mignon:

Fijn dat jullie weer heehuids terug zijn. Ben benieuwd naar je verhalen. Zal wel juni worden voordat ik je spreek. Tot gauw!

Liefs Mignon

• 06 Mei 2008 - 18:05

Ellie:

Ha Nancy en Mark,

Wat fijn dat jullie weer terug zijn. En dat jullie al met al een nieuwe hartsvriendin hebben. Vol belevenissen die geweest zijn, vol ervaringen. Nog meer in staat het leven te relativeren. Twee tevreden mensen.

Nancy, ik zie je gauw weer. Tot dan.
    Ellie

• 06 Mei 2008 - 18:42

Laure:

Welkom thuis!!!!!!!!!!!

• 06 Mei 2008 - 21:04

Hans:

Hoi Nancy en Mark.
    Wat een prachtige omschrijving over een nieuwe vriendin!! Wat hebben jullie met haar toch allemaal meegemaakt zeg. Koester al die mooie en bijzondere herinneringen en laat ons gauw weer meegenieten van jullie verhalen.

• 06 Mei 2008 - 21:05

Annelies En Luc:

Wat goed dat jullie op die manier kunnen terugkijken. Geniet nog heel lang van de mooie herinneringen.
    Voor ons was het weerzien vandaag in een woord geweldig!

• 07 Mei 2008 - 15:30

Jens,Mieke&Sven:

Welkom thuis!!!!!
    Jullie vallen met de neus in de boter: hier is het weer goed....is de cultuurschok niet zo groot!!! Rust lekker uit en we horen wel van jullie. We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.

• 07 Mei 2008 - 16:48

Patrick En Annemarie:

Heeey lekkere Nederlanders!

Wij hebben genoten van jullie! Een heerlijke tijd met jullie gehad en enorm gelachen!

Leuke foto trouwens van jullie hierlangs!

Wij kunnen geloven dat jullie vier maanden voorbij zijn gevlogen in dit prachtige continent!

Wij wensen jullie veel succes met het werk en hopen jullie als we terug zijn in NL over een klein jaartje weer eens te zien!

Ons pap en mam zijn ondertussen gearriveerd en dat is ook heel gezellig.

Veel liefs Patrick, Annnemarie en Obi
    www.hondjeafrika.nl

• 08 Mei 2008 - 11:53

Marian:

Welkom terug! Goed om te weten dat jullie weer in "Ollanda" zijn. Ben benieuwd naar de verhalen, wanneer nog eens koffie Mark?! Bakker Bart zit nog steeds in de Heuvelgalerie, haha!

Groeten en tot gauw,

Marian

• 08 Mei 2008 - 13:49

Monique:

Ha Mark en Nancy,

Goed te horen dat jullie goed thuis zijn gekomen!!!

Groetjes Monique Coenen

• 09 Mei 2008 - 05:58

Joep In 't Groen:

Heee Mark en Nancy

Weer terug in de lage landen. Heel wat meegemaakt heb ik zo gelezen. Weer een heel avontuur geweest in ieder geval. Gelukkig is achteraf alles goed verlopen en heb je weer een hoop ervaringen op gedaan

Groeten
    Joep

• 21 Juni 2013 - 23:02

Roger Jansen:

Hoi reizigers...ben erg benieuwd naar jullie belevenissen. groetss