Onthaasten - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Nancy - WaarBenJij.nu Onthaasten - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Nancy - WaarBenJij.nu

Onthaasten

Door: Mark en Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

10 Januari 2008 | Tanzania, Zanzibar

We gaan naar Zanzibar en onze bagage wordt gecontroleerd met de vraag of we nog iets gevaarlijks bij ons hebben. We komen aan in de haven, het ruikt erg naar vis. Onze guesthouse is Arabisch ingericht en het personeel is behulpzaam met tips voor activiteiten en veiligheid. We lopen door steegjes en komen bij een Islamitische school waar jonge kinderen in klederdracht zich om ons heen verzamelen. Als we vragen hoe ze heten, krijgen we allemaal beroemde voetbalnamen te horen. We eten kip in cocossaus uit een schelp, wat een vakantiegevoel! 's Morgens eten we met een jongen uit Duitsland, die Roermond kent vanwege het outletcentrum, we voelen ons trots op ons land (...). Zaterdag gaan we naar een ander eiland: Pemba, nog rustiger, schijnt het.

• 10 Januari 2008 - 08:43

Annelies:

geweldig om weer een fijn bericht van jullie te lezen!

• 10 Januari 2008 - 09:08

Yvonne Peeters:

Hallo Nancy en Mark,
    Allereerst nog alle goeds voor 2008! Dit jaar begint wel heel bijzonder voor jullie. Ik heb de laatste dagen veel aan jullie gedacht. Me ook wel zorgen gemaakt ivm de onrust in Kenia, maar fijn dat ik op deze manier kan lezen dat jullie hier helemaal niet naartoe gaan.
    Hele fijne reis en pas goed op jullie zelf en geniet vooral.
    Liefs, Yvonne

• 10 Januari 2008 - 11:40

Chantal:

Heej Nancy en Mark, oh oh oh wat ben ik jaloers op jullie ;) leuk om zo af en toe al wat te kunnen lezen! Geniet er lekker van. Hier gaat alles zijn gangetje...
    Heel veel groetjes en pas op jullie zelf...

Chantal

• 10 Januari 2008 - 13:59

Dre En Mia.:

klinkt goed allemaal.We wensen jullie een hele mooie avontuurlyke reis.

• 10 Januari 2008 - 19:12

Nelly En Henk:

Fijn te horen dat het leuk en interessant is en dat het goed gaat.

• 11 Januari 2008 - 10:17

Irma Van Wijlick:

Ha vakantiegangers,

Gelukkig, dat jullie goed zijn aangekomen! Heb nog aan jullie gedacht door die onrust in Kenia. Jammer dat jullie daardoor de plannen hebben moeten wijzigen, maar je kunt het risico niet lopen.
    Geniet van al het moois! En pas goed op jullie zelf en elkaar.
    Lieve groet, Irma

• 11 Januari 2008 - 21:06

Mieke Tegelen:

Dat met die foto's is helemaal super! Banken zonder poten, Nancy al met verbrande armpjes, speelgoed uit de oude stempeldoos, prachtige aanvulling bij de verhalen. Ga zo door flexi's, en goeie reis naar de volgende bestemming!
    liefs, Mieke

• 12 Januari 2008 - 10:14

Hans Kuijk:

Hoi Nancy en Mark.
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Vandaag dus naar een rustig eiland en nog meer onthaasten! Geniet van deze tijd en van mooi Afrika!
    Groetjes, Hans.

• 13 Januari 2008 - 11:22

Kim:

Hoi Nancy en Mark
    Leuk om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier daar en geniet van de rust!
    Groetjes Kim

• 13 Januari 2008 - 15:19

Jens,Mieke & Sven:

Fijn te horen dat jullie avontuur toch nog goed begonnen is.
    Hier is het jaar niet zo goed begonnen, Sven opgenomen met het Rota-virus, is nu gelukkig weer aan de betere hand.
    Een fijn avontuur gewenst en ik wacht al op het vlg bericht.
    Groetjes

• 13 Januari 2008 - 15:26

Vivian:

Ha Nancy en Mark!

Fijn om even iets te horen! Het klinkt als een heerlijke vakantie... . Geniet! Wat leuk om de foto's te bewonderen! Ik hoop dat we nog vaak mogen meegnieten!
    Hier is alles okë...!
    Zorg goed voor jullie zelf....
    Liefs Vivian...

• 13 Januari 2008 - 15:28

Annelies En Luc:

hallo Nancy en Mark
    fijn om gisteren Nancy's stem ineens te horen
    zijn vanmiddag naar jullie huis gewandeld, lekker zonnetje, 10 graden (een winterhand is gauw gevuld)
    alles was er pico bello in orde

groetjes en geniet maar zoveel je kan!

• 13 Januari 2008 - 21:27

Michiel:

Hey Nancy en Mark, vette verhalen.
    en een paar mooie fotos erbij, erg leuk om te volgen. zo te zien toch nog stiekem even in kenia geweest, spannend hoor haha
    veel plezier nog de komende tijd en ik houd de verhalen en fotos in de gaten.
    keep it up.

Groeten

• 17 Januari 2008 - 17:39

Tooskejacobs@tele2.n:

Hallo Nancy en Mark, ik zit nu op jullie site, net vernomem van Ton, het ziet er allemaal goed uit. Wensen jullie een heel mooie vacantie, en kijk goed uit.
    Verder zal ik jullie volgen, dit lijkt me heel leuk.
    Groetjes Oom Herm en Tante Toos